Till topps, igen å igen å igen.

Publicerat: november 25, 2012 i crossfit, Friluftsliv
Etiketter:, , , , ,

Jag har nog drabbats av lite hösttrötthet tyvärr. Har goda intentioner men lyckas inte alltid fullfölja mina planer. Hade planerat dubbla pass flera dagar i rad men lyckades bara få till ett om dan 😦 Ja ja ibland ställer jobb och annat till det och så blir det som det blir.

Torsdag: Snabb gång på löpbandet. Lutning 15, hastighet 4,9 och 10 kg viktväst. Körde 45 minuter.

Fredag: Snabb gång på löpbandet. Lutning 15, hastighet 4,9 och 10 kg viktväst. Körde 45 minuter.

Lördag: Gick till Haga, därefter upp och ner för ”hagatoppen” 5 gånger. Sen gick jag hem igen. det tog 90 minuter och jag hade 23 kg på ryggen, storskor på fötterna och stavar i händerna.

Söndag: ”Söndagsklubbenträning”

Uppvärmning ”Annie”

50-40-30-20-10 reps av:

Double unders

Situps

WOD: ”little Mary” amrap 20 min.

2 strikta pullups

4 HSPU

6 pistols

Missade totalt med varvräkningen, men det blev inget vidare tror jag.

Post WOD….On the min 10 min.

7 KBS @ 24 kg

10 double unders.

Annie T (som uppv är döpt efter) gör Pistols, enbenta knäböj. Det är min ”goat” å jag måste öva!!!

Lämna en kommentar