Dag två….

Publicerat: mars 22, 2012 i crossfit, Familj, kost, Spanska

Nu är jag i Rota som ligger i Spanien. Är och besöker M o P som tillbringar tid här på vintrarna. Resan ner gick bra, bara en liten försening från Arlanda men det gör inget för Madrids flygplats är så tråkig och ju mindre tid jag behöver spendera där desto bättre.

Onsdag: En promenad till marknaden som är varje onsdag, varje vecka. Som vanligt en massa skräp men det är kul att kolla på alla försäljare som gör sitt yttersta för att kränga allt från himmel och jord. Vädret var solig men kallt. Det gick att ha shorts men man vill inte hamna i skuggan,

På kvällen köpte vi 3 kg musslor som mamma o jag tillredde med massor av vin och vitlök.

Torsdag: En sen frukost och sen blev det långpromenad på stranden. I Rota ligger en amerikans militärbas så flera flygplan startar och landar., Både jaktflyg och någon variant av Herkules…fast mycket större.  I alla fall är det kul att titta på då man promenerar på stranden.

I dag var det varmare så vid 13 gick vi ner till Playan med våra solstolar. Vi hittade en plats i lä och satt och såsade några timmar.

Sen var jag rastlös så jag tog en karta över Rota i handen och gav mig ut på en löptur….

Dagens träning: Löptur runt Rota 40 minuter.

WOD: 10 rounds

5 HSPU

10 Push ups

10 Situps

10 lounges

Nu sitter jag i soffan med ett glas vin och lite ost och känner mig ganska nöjd 🙂 I morgon skall vi till Sevilla!!!

Buenas noches a todo!!!

kommentarer
  1. A skriver:

    Åh vad skönt med semester – njut och må gott!!!

Lämna en kommentar