Måndag igen…

Publicerat: februari 20, 2012 i crossfit, Spanska

Jaha, då var det dax för ytterligare en hysterisk måndag. Upp med tuppen som vanligt och så fick jag dyka ner i spanska böckerna. Tur att det inte var så mycket läxa så det gick ganska fort…eller jag hann ju i alla fall äta lunch innan det var tid för att gå till bussen. Jag checkade in på Medborgarskolan precis i tid.

Direkt efter spanskan drog jag iväg till klubben. Hade pass med CF 1 och 2. Det var Back Squats som stod på schemat. Först uppvärmning och teknikgenomgång och sedan blev det en workout. Tyvärr kunde jag inte träna själv idag då jag fortfarande är jättesnorig 😦  Funderade länge på att gå in i gymmet och köra lite GHD med  backade då jag konstaterade att mitt huvud antagligen hade exploderat då ha ha. Men jag satsar på att jag kan köra tyngdlyftning i morgon. Håll tummarna!

Lämna en kommentar