Träning igen…

Publicerat: september 27, 2011 i crossfit

Börjar kanske bli lite tjatigt. Idag gick jag till klubben med tränigsvärk i hela kroppen. När jag stod och väntade på tunnelbanan kände jag efter lite och kom fram till att om det blir deadlifts och bicepscurl så kan det nog gå, resten av kroppen gör…ont 🙂 Nu så kör man inte bicerpscurl innom crossfit så jag var ganska säker på att det skulle det inte bli…men kanske deadlifts?

På plats fick vi följande workout: On the minute…

3 sprintar (med ett gummiband fäst över axlarna för motstånd)

20 airsquats.

Hey, hey…stackars mina ben!!! Vi skulle som vanligt köra i lag om två. Varannan minut. Idag var det tjejena mot killarna 🙂 Theres e grym på airsquats så det här skulle nog gå bra bara jag fick till det. Efter 15 varv avbröt Micke övningen. Det började kännas ordentligt i benen efter varv 10, men det gick oväntat bra. Jag höll jämn fart med Micke som jag körde samtidigt som. Höll mig jämnt runt 40 sekunder. Jag är nöjd med tanke på hur mina ben kändes innan vi började.

Nu e matlädan fixad och jag skall promenera till jobbet. Det är ju sååå fint väder ute 🙂

 

  He he….humor!

Lämna en kommentar