Little Mary…and me.

Publicerat: september 26, 2011 i crossfit, kost, Spanska

Idag blev det ÄNTLIGEN två pass. På förmiddagen så sprang jag runt sjöarna (ca 5,5 km) och avslutade med 100 situps i gräset. Det var ganska varmt ute så jag sprang i shorts. Undrar om det var sista shortschansen jag tog till vara?

Väntade ett tag tills jag fick äta…kl 12.30 var det magiska klockslaget idag. För er oinvigda så har jag snart en vecka kört en diet som kallas IF. Man fastar 16 timmar och äter i de resterande 8. Funkar faktiskt ganska bra. Det e lite andra detaljer också men de orkar jag inte gå in på.

Därefter väntade min första spanskalektion på 21 år…. jo det är faktiskt så länge sedan jag gick ut gymnasiet. Det var kul trots att det var väldigt basic. Fast det är ju det jag vill ha så det var perfekt. Nu börjar jag om igen. Har räknat ut att jag hinner med tre terminer innan resan till Aconcagua. Blir bra det 🙂

Sen var det dags för dagens andra träningspass. Det blev en variant på ”Mary”…jag döpte den till ”Little Mary”

10 rounds for time:

3 HSPU

6 Pistols

9 pullups

time: 14:40

Helt Ok pass. Ville inte ha sönder mina händer varvid jag nöjde mig med denna istället för orginalet. Det blir iaf 90 pullups…inte helt fel andå. 🙂

Sen var det dags att instruera på klubben. Grymt kämpat av alla idag. Många skalade övningarna men jag tror alla var rätt så trötta efteråt ändå….

Nu….sova, ska ju snart vara tillbaka på klubben igen.

Peace!

Lämna en kommentar